جرثقیل نیسان و نیسان جرثقیل

جرثقیل نیسان و نیسان جرثقیل وسیله ای است برای جابجایی خودرو و تخلیه بار صورت می گیرد، ولی نیسان جرثقیل های شرکت امداد خودرو نورا با داشتن تجهیزات قوی جرثقیل مناسب جابجایی خودرو ها از گودال ها و جوی ها آب می باشد.

 

 

جرثقیل نیسان شرق تهران دارای خدمات 24 ساعت و شبانه روز می باشد، کافی است برای درخواست جرثقیل آنلاین با شماره تماس با تماس بگیرید، رانندگان مجرب ما کمتر از نیم ساعت در کنار شما و خودرو شما می باشند. جرثقیل شبانه روزی شرق تهران از خدمات آنلاین ما می باشد.

 


برای گرفتن جرثقیل یدک کش در فرمانیه و شمال تهران کافی است با ما تماس بگیرید. در ادامه با ما باشید تا بدانیم که چرا جرثقیل یدک کش در فرمانیه و شمال تهران بسیار حائر اهمیت می باشد.

  • سرویس جرثقیل شبانه روزی شمال تهران

جرثقیل یدک کش امدادخودرو خودروبر حمل خودرو چرخگیر در شمال تهران و در محلات شمالی تهران همیشه یک نیاز برای اهالی محلات این قسمت تهران به حساب می آمده، محلات شمالی تهران بدلیل سراشیبی های زیادی که دارد ، در آن خودروها دچار نقص فنی و تصادف می شوند، برای اینکه براحتی بتوانیم این ماشین ها را جابجا کنیم بهتر است که درخواست جرثقیل آنلاین با امدادخودرو نورا تماس حاصل فرمایید، ما با داشتن بهترین جرثقیل نیسان و نیسان جرثقیل و رانندگان مجرب و قابل در کمترین زمان ممکن و در هر ساعت شبانه روز کنار شما هستیم.

  • سرویس جرثقیل شبانه روزی شرق تهران

محدوده شرق تهران نیز از محلات شلوغ تهران می باشد، خیلی ها دوست دارند که آخر هفته خود را در محلات شرقی و قسمت شرقی تهران مثل دماوند و رودهن بگذرانند، برای اینکار بهتر است با سرویس جرثقیل شبانه روزی شرق تهران تماس حاصل نمایند، رانندگان مستقر در شرق ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.تیم رانندگان ما مجرب و باسابقه طولانی می باشند،همچنین که سرویس ماشین های جرثقیل ما مجهز به جدیدترین نوع جرثقیل برای حمل و نقل می باشد.

جرثقیل یدک کش خودروبر های دارای سیستم چرخ گیر می باشد ، همانطور که می دانید سیستم چرخگیر نیسان جرثقیل یکی از بی خطرترین راههای جابجایی خودرو می باشد. همچنین بدلیل دارا بودن سیستم چرخ گیر براحتی شما را از هرگونه چاله و گودال خارج می نماید. امداد خودرو نورا با اعزام سریع و به موقع سرویس جرثقیل شبانه روزی شرق تهران براحتی تمامی مناطق شرقی تهران را پوشش می دهد.

  • سرویس جرثقیل شبانه روزی غرب تهران

امداد خودرو غرب تهران نیسان جرثقیل حمل چرخگیر و بکسل خودرو همواره در غرب تهران آماده خدمت رسانی می باشد. خودروها و جرثقیل حمل خودرو ما دارای جدیدترین سیستم جرثقیل می باشد که براحتی ماشین های شما را هر گونه خطر و آسیبی دور می کند، همچنین جرثقیل های ما دارای سیستم چرخ گیر هستند که بلافاصله بعد از خروج از گودال و جوی آبی براحتی سیستم چرخگیر را روی چرخ های ماشین شما قفل می کنند و ماشین شما را حرکت می دهند. محدوده غربی مثل سعادت آباد ،کن سلقان و دیگر محلات همیشه مجهز به ن جرثقیل نیسان و نیسان جرثقیل می باشند.

  • سرویس جرثقیل شبانه روزی جنوب تهران

جرثقیل نیسان های امدادخودرو نورا با سرویس 24 ساعته و شبانه روزی در جنوب تهران مشغول بکار می باشند، کافی است اولین تماس را با ما داشته باشید، بلافاصله کمتر از نیم ساعت در کنار شما هستیم، حمل خودروهای تصادفی و آسیب دیده و فرسوده از تخصصهای رانندگان نورا امداد می باشد. با داشتن ده ها سال سابقه در بکسل  و یدک کش کردن ماشین و خودرو در جنوب تهران و شهرری آماده خدمت رسانی می باشیم.

یدک کش سیار نیسان با تعرفه مناسب یکی از ویژگی های بارز ما ما در جرثقیل نیسان و نیسان جرثقیل نورا امداد هستیم. برای درخواست جرثقیل آنلاین ما شماره تماس ما ارتباط بگیرید ، در خواست خود را در واتس آپ و یا در فرم ما ثبت کنید.رانندگان ما کمتر از نیم ساعت در خدمت شما می باشند.

به چه دلایلی به نیسان جرثقیل احتیاج پیدا می کنیم؟

امروزه اکثر افراد برای جابجایی از خودروهای شخصی خود استفاده می کنند، خوب طبیعی است که اگر ماشین و خودرو ها آن در بین راه خراب شود، باتری خالی کند و یا اینکه تصادف کند، اگر مشکل جزئی باشد راننده خودرو براحتی می تواند ماشین را جابجا کند ولی اگر مشکل حاد باشد حتما باید ماشین توسط ماشین دیگر بکسل شود.

در قدیم این بکسل کردن توسط دیگر خودروها و طناب انجام می شد، ولی برای اینکار خسارت زیادی به ماشین بکسل دهنده وارد می شود، و ممکن است گرگیل جلو ماشین خراب شود و کنده شود،و همچنین امکان تصادف را بیشتر می کند،چون اگر راننده ناوارد باشد هردو ماشین حین حرکت بهم برخورد می کنند و از طرفی بکسل با ماشین عادی تقریبا قانونی نمی باشد.

برای اینکه این مشکل حل شود بهتر است که بکسل و جابجا کردن خودرو در امداد خودرو جاده ای توسط ماشین حرفه ای و راننده حرفه ای انجام شود. جرثقیل نیسان و نیسان جرثقیل با داشتن سیستم جرثقیل و چرخگیر براحتی آماده است که خودرو شما در هر موقعیتی که قرار دارد جابجا کند. اگر شما درون جوی آب و یا چاله افتاده باشید بهتر است که ابتدا با جرثقیل نیسان و نیسان جرثقیل شما را از درون گودال خارج کنند، سپس با چرخیگر نیسان ماشین شما را بدون هیچ گونه آسیبی جابجا کنند.

یدک کش در شرق تهران و شمال تهران با سیستم هیدرولیک بدون آسیب رسانی به خودرو شما آماده خدمات رسانی است، تمام مراحل چرخگیر نیسان بصورت اتوماتیک و هیدرولیک انجام می شود، حتی باعث پارگی لاستیک نمی شود، اهرم چرخ گیر نیسان جرثقیل فلزی است برای همین فاصله معینی بین دو ماشین می دهد و هنگام ترمز کردن دو ماشین بهم برخورد نمی کند، از طرفی مهارت راننده جرثقیل را نباید نادیده گرفت، باید بداند کی با چه شدتی ترمز کند. رانندگان ما در نورا امداد به شما این اطمینان را می دهند که براحتی به یدک کش کردن خودرو شما کمک کنند.در نورا امداد ما مجهز به حمل انواع خودرو، اعم از لوکس و تصادفی به تعمیرگاه و شرکت بیمه داریم.

قیمت مناسب و تعرفه ای جرثقیل نیسان شبانه روزی به شما این اطمینان را می دهد که رانندگان ما مجرب می باشند ، براحتی شما را از جوب آب و گودال با جرثقیل نیسان خارج می کنند.

 

 

یدک کش خودرو poshtibani

پشتیبانی دائمی

7 روز هفته 24 ساعته
یدک کش خودرو pardakht

تعرفه مناسب

هزینه مناسب یدک کش خودرو
یدک کش خودرو tanavo

راننده چرخگیر

راننده های مجرب و قوی
یدک کش خودرو rayghan

چرخ گیر حرفه ای

خودروهای یدک کش مجهز به چرخ گیر