یدک کش خودرو

امداد خودرو جاده ای

امداد خودرو جاده ای یکی از معضلات مردم در هنگام مسافرت می باشد، ممکن است با وجود تمام تدابیر امنیتی باز ماشین و خودرو شما دچار مشکل شود و اینکه خدای نکرده شما در جاده دچار تصادف شوید، چیزی که به شما قوت قلب می دهد، امداد خودرو جاده می باشد. کافی است با شماره امداد خودرو جاده تماس بگیرید، تا بلافاصله ما افراد خود را به محل حادثه اعزام کنیم.

امداد خودرو جاده ای یکی از مواردی است که باید شما آن را در گوشی خود همیشه ذخیره کنید، چون حادثه هرگز خبر نمی کند. با تماس با شماره امداد خودرو جاده فیروزکوه می توانید از رانندگان نیسان جرثقیل ما در شرق تهران بهره ببرید. و از آنها در جاده فیروزکوه برای رهایی از این استرس و گرفتاری در جاده آزاد شوید.

چرا به امداد خودرو جاده ای نیازمندیم؟

امداد سیار

اگر به هر دلیلی ماشین شما قادر به حرکت نبو، چه به دلیل مشکل فنی داخلی ماشین و یا به دلیل تصادف سنگین، حتما نیاز به یدک کش خودرو توسط ماشین دیگری خواهید داشت.کافی است درخواست امداد خودرو آنلاین را از ما داشته باشید. یدک کش آنلاین و امداد خودرو جاده ای نورا امداد در اسرع وقت شما را به مقصد و یا تعمیرگاه می رساند.

امداد خودرو جاده ای تهران

برای گرفتن خدمات امداد خودرو جاده، باید با شماره امداد جاده ای تماس حاصل فرمایید تا رانندگان جرثقیل و یدک کش و کامیون های حمل خودرو براحتی در کنار شما قرار بگیرند، اما قبل از اینکه امداد خودرو جاده ای تهران به شما برسد، بهتر است که چه اقداماتی را انجام دهید.

هنگامی که راننده قرار است در جاده ماشین شما را بکسل کند به چه چیزی نیاز است؟

  • در ابتدا بهتر است که خودتان نیز ماشین و خودرو خود را با دقت بررسی کنید. مطمن شوید که لاستیک های شما به طور کامل بر روی یدک کش و چرخگیر نیسان به درستی فیکس شده است، البته تمام مراحل به طور هیدرولیک انجام می شود ولی بهتر است که شما نیز ماشین را چک کنید.
  • وقتی پشت ماشین خود می شنید، خیلی آهسته تر از قبل رانندگی کنید.
  • هواستان به جلو و در جاده باشد.
  • به آرامی همه پیچ ها را بگذرانید
  • از سمت راست حرکت کنید.

شرکت امداد خودرو جاده ای چه خدماتی را ارائه می دهد؟

وظیفه اصلی"شرکت امداد خودرو جاده ای و یدک کش بکسل" این است که:

  • تعویض لاستیک

در صورت نیاز به عوض کردن لاستیک کنار جاده ، بسیاری از مردم نمی توانند به تنهایی تایر ماشین خود را به تنهایی عوض کنند. یا ممکن است فرد مهارت داشته باشد ولی امکان استفاده از یدک ماشین نباشد، یا یدک نیز خود دچار پارگی شده باشد ، در این شرایط تماس با شماره امداد خودرو جاده ای یک راه منطقی برای گرفتن کمک می باشد.

  • جابجا کردن خودور لوکس

ممکن است بخواهید وسایل نقلیه و ماشین  خود را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل کنید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید یا خودتان نمی خواهید پشت آن بنشیند. شرکت های یدک کش و امداد خودرو جاده می توانند به شما در حمل و جابجایی خودرو ، خودروهای لوکس، موتور سیکلت یا هر وسیله نقلیه دیگری که برای حمل و نقل نیاز دارید کمک کنند. آنها می توانند هر نوع وسیله نقلیه را بکسل یا جابجا کنند ، با داشتن کامیون های حمل جرثقیل آماده خدمت رسانی هستیم.

  • تحویل سوخت، سوخت رسانی سیار، پمپ بنزین سیار

تمام شدن بنزین در جاده خیلی ترسناک و دلهره آور می باشد ، ولی گاهی اتفاق می افتد. در این صورت ، نیازی نیست با قدم زدن در کنار جاده و تقاضا از دیگر خودروهای در حال تردد در جاده ایمنی خود را به خطر بیندازید. به سادگی با یک شرکت امداد خودرو جاده ای  شبانه روزی مثل امداد خودرو نورا مانند تماس بگیرید. این شرکت می تواند دو کار برای شما انجام دهد، یا  شما و ماشین شما را با یدک کش خودرو به یک پمپ بنزین برساند یا مقدار کمی بنزین برای تحویل مجدد خودرو و یافتن نزدیکترین پمپ بنزین به شما تحویل دهد.

  • خدمات باتری به باتری سیار و در محل

تصور اینکه در سرمای زمستان در جاده ای تاریک باتری شما تمام می شود خیلی سخت می باشد، چه برسد به اینکه این قضیه برای شما نیز اتفاق بیفتد؛ دمای بسیار سرد ، ظرفیت باتری را برای عملکرد مناسب کاهش می دهد.پس در پاییز و زمستان باید  دید بیشتری به باتری خود داشته باشید.

اتمام باتری در جاده و وسط خیابان بسیار معمول است و شرکت امداد خودرو جاده ای می تواند شما را در سریع ترین زمان ممکن کمک کندخدمات باتری به باتری در محل یکی از دیگر خدمات شرکت نورا امداد می باشد، با انجام باتری به باتری سیار دیگر نیاز به بکسل ماشین خود ندارید، کافی است پس از شارژ باتری به راحتی به مسیر خود ادامه دهید.

خدمات باتری به باتری و انجام خدمات تست سالمی باتری معمولا زمانی است که خودرو شما اصلا نای تکان خوردن ندارد، در اینجا اورژانس باتری بسیار جواب است.

  • تعمیرات اضطراری

بعضی مواقع ماشین شما خراب می شود و شما فقط نیاز به تعمیرات اضطراری دارید تا به تعمیرگاه مورد نظر خود برسید. به عنوان مثال ، گروه امداد خودرو جاده ای نورا با داشتن رانندگان مجرب که تخصص در مکانیکی ساده نیز دارند، می توانند اگر امکانش باشد، ماشین شما را در محل تعمیر کنند و تا نیازی به حمل خودرو به گاراژ و تعمیرگاه نباشد.